luni, 3 iulie 2017

Jurnalul unei femei simple!

🌟Pentru astăzi (data/ora)...🌟
Luni, 3 iulie, postare terminată în jur de 1:... P.M.

🌟Afară...🌟
Furtună de eheheee... de aseară... acum s-a mai domolit. Azi-noapte mi-a plăcut super mult, mai ales că cerul a fost galben şi era și ceață şi din când în când mai fulgera și tuna şi era așa de interesant... (nu ştiu cum sunt alții, dar pe mine mă fascinează ploile, furtunile... mai ales noaptea!!  PRIVITE DIN CASĂ, BINEÎNȚELES! :)... Bine, depinde şi în ce toane sunt :) ).

🌟Mă gândesc...🌟
Că nu se văd bine cuvintele "Mă gândesc" scrise cu gallben, dar că n-are a face, eu nu renunț la ideea mea cu scrisul în culorile curcubeului :))  şi că fac jurnalul într-o zi de luni, cum mi s-a întâmplat, de altfel, de foarte multe ori, să îl fac într-o cu totul altă zi decât vinerea :)...

~Şi mă gândesc şi la faptul că nu am scris nimic despre adormirea Elenuței în Domnul, despre tot ceea ce a fost special în legătură cu asta... dar e peste puterile mele! Oricum, majoritatea cred că ați aflat de blogul mamei sau surorii mele...~

🌟Din locurile de unde învățăm...🌟
ÎNCERC  să învăț atât de multe, încât nu le pot enumera aici...

🌟Sunt recunoscătoare pentru...🌟
Pentru faptul că măcar suntem toți sănătoşi acum. Am tre ut printr-o viroză urâtă de vreo săptămână, cu febră de vreo 40°C, anumite simptome, urâte, de asemenea, încât mami s-a speriat şi a crezut că avem mononucleoză. Am fost la control la spitalul de infecțioase, ba la început am fost cu toții la ecograf (nu avem nimic, slavă Domnului!)... Şi, în sfârşit, am terminat!!!

🌟Din bucătărie...🌟
Ciorbiță de porc :p

🌟Cu ce sunt îmbrăcată...🌟
Fustiță albastră şi tricou cu dungulițe portocalii  ;)

🌟Citesc...🌟
Păi... Am luat o carte la întâmplare, pentru că, trebuie să îmi recunosc rușinea, am rămas în pană de idei. Am zis să iau totuși, o carte religioasă: "Sfânta Elisabeta Feodorovna a Rusiei", de Lubov Millar. Am mai citit şi o altă carte tot despre viața ei.

🌟Ceea ce aştept (sper)...🌟
Să mergem la mareeeeee!!! În fiecare an aştept asta! În plus, vreau să mai scap de tristețea asta care mă apuca de fiecare dată când mă gândesc la EA. Mi-este dor.

🌟Ascult...🌟
Mai nimic.

🌟În casă...🌟
E linişte.

🌟Unul din lucrurile mele preferate...🌟
Marea.

🌟O imagine pe care v-o împărtășesc...🌟
Elena mititică... În parc, într-o seară însorită de... Iarnă? Toamnă? Nu se ştie...
Dacă vreți să va înscrieți la Jurnal, o puteți face pe site-ul Corcodușei.

4 comentarii:

  1. Bine ai revenit pe blog!
    Vacanta frumoasa! Claudia H.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos pentru primirea călduroasă și pentru urarea foarte binevenită, de altfel! :))
      O vară extraordinară va doresc si un weekend superb!
      Ecaterina

      Ștergere
  2. Vacanta frumoasa, Ecaterina!
    Corina

    RăspundețiȘtergere